در دوران قدیم شلوار جین فقط توسط آقایان مورد استفاده قرار می گرفت. در سال های اخیر شلوار جین میان خانم ها بسیار محبوب شده است. شلوار جین که به آن شلوار لی نیز می‌ گویند، یکی از انواع شلوارهای است که از پارچه‌ کتان ضخیم دوخته می‌ شود. شلوار جین راسته یک انتخاب مناسب برای تمام موقعیت های شما است. طرحان مد و فشن، شلوار جین راسته را برای خانم ها طراحی کرده اند؛ تا فرم پاهای آنها را بهتر و زیباتر نشان دهند.

نکات مهم در خرید شلوار جین راسته زنانه

 

امروزه شلوار جین در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار یافت می شود. این شلوارها دوام بسیار خوبی دارند. شما می توانید از این شلوارها برای ست کردن نیز استفاده کنید. شلوار جین یکی از اکسسوری های جدا نشدنی از تیپ اسپرت است.

خانم ها معمولا در هنگام خرید به ویژه لباس، بسیار دقت می کنند. یکی از اصلی ترین دغدغه خانم ‌ها، شیک‌ پوش و جذاب بودن است. آنها تمایل دارند لباس های زیبا و ست بپوشند و همیشه شیک و زیبا به نظر برسند. در هنگام خرید شلوار جین راسته زنانه شما باید به نکات زیادی توجه داشته باشید. ما در این مقاله برخی از مهمترین نکات لازم که هنگام خرید باید به آنها دقت کنید برای شما ارائه دادیم. بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید؛ این است که سایز کمر شما چند است. بسیاری از افراد هنگام خرید شلوار، سایز خود را نمی دانند. بنابراین از فروشنده سایز خود را می پرسند. فروشنده نیز ممکن است سایز کمر شما را بصورت تقریبی حدس بزند. بنابراین شلوار شما تنگ یا گشاد خواهد بود. همچنین هنگام خرید شلوار بصورت اینترنتی، حدس زدن تقریبی سایز کمر، ممکن است موجب خرید شلوار با سایز اشتباه شود.

اصول استایلینگ برای افراد چاق

بنابراین فهمیدن سایز کمر برای خرید شلوار جین بسیار مهم است. برای فهمیدن سایز کمر خود راه های زیادی وجود دارد. شما می توانید به برچسب های داخل شلوارهای قدیمی خود مراجعه کنید. اما این روش زیاد مورد اعتماد نمی باشد. زیرا ممکن است سایز کمر شما تغییر کرده باشد. همچنین ممکن است سایز برخی از شلوارها متفاوت باشد. بنابراین به شما توصیه می شود از روش دیگر برای اطلاع از سایز کمر خود استفاده کنید.

شما می توانید برای اندازه گیری سایز کمر خود، از یک سانتی متر استفاده کنید. برای این کار سانتی متر را بالای ناف و زیر دنده های خود قرار دهید. با این روش شما می توانید سایز کمر خود را اندازه گیری کنید. علاوه بر اندازه دور کمر، شما برای خرید شلوار جین راسته باید سایز باسن خود را نیز اندازه گیری کنید. برای این کار نیز می توانید از یک سانتی متر استفاده کنید.

انواع شلوار جین

شلوارهای جین در انواع طرح ها و رنگ های تولید می شوند. شلوار جین دارای فاق های متفاوتی است، که عبارتند از:

شلوارهای فاق کوتاه

شلوار های فاق کوتاه معمولاً برای نشان دادن قسمتی از شکم، باسن و کمر پوشیده می شوند. شلوارهای فاق کوتاه برای خانم ‌هایی که باسنی تخت دارند، بسیار مناسب است. زیرا این شلوارها باسن آنها را خوش فرم تر نشان می دهد. اندازه فاق این شلوارها، معمولا ۵ سانتی متر پایین تر از خط کمر است.

شلوارهای فاق متوسط:

بیشتر شلوارهای جین معمولا فاق متوسطی دارند. این شلوارها نیازی به بستن کمربند ندارد و خط کمر آنها دقیقا زیر ناف است. شلوارهای فاق متوسط، محبوبیت بیشتری نسبت به شلوارهای جین فاق کوتاه دارند. شما می توانید این شلوارها در موقعیت ها و با تیپ های مختلف استفاده کنید.

شلوارهای فاق بلند

شلوارهای فاق بلند، برای خانم های که قد بلند و پاهای کشیده دارند، طراحی شده است. خط کمر این شلوارها بالای ناف است. این شلوارها کارایی زیادی ندارند و برای تیپ های خاص استفاده می شوند.

شلوارهای زمستانی ترند شده

انتخاب مدل شلوار جین راسته زنانه

شلوارهای جین ابتدا تنها به شکل راسته طراحی و دوخته می‌ شدند. پس از مدتی این شلوار ها به یکی از محبوبت ترین شلوارها در میان خانم ها تبدیل شدند. امروزه شما می توانید شلوار جین را در هزاران طرح و رنگ در بازار یافت کنید. شلوار جین راسته برای زیباتر نشان دادن اندام شما بسیار مناسب است.

شما باید طرح های از شلوار جین را انتخاب کنید، که با اندام شما سازگار باشد. شلوار جین راسته برای خانم های چاق مناسب نمی باشد. این شلوارها برای افراد متناسب و لاغری طراحی شده است. برای مثال برای اندام های مثلث معکوس که قسمت میانی بدن آنها چاق تر است، شلواری مناسب است که فاق بلندی داشته باشد و چاقی شکم آنها را بپوشاند. شلوارهای دم‌ پا گشاد بسیار مناسب افرادی‌ ست که اندام ساعت شنی یا گلابی دارند و قسمت پایین تنه آن ها پهن است.

رنگ شلوار جین راسته زنانه

طراحان لباس شلوارهای جین راسته را در رنگ های مختلف، برای سلیقه های مختلف طراحی می کنند. توصیه می شود در فصول گرم سال از رنگ های روشن و در فصول سرد سال از رنگ های تیره جین استفاده کنید. اما انتخاب رنگ به سلیقه شما بستگی دارد و شما می توانید رنگ جین را براساس سلیقه خود انتخاب کنید. شلوار جین تیره رنگ، شما را لاغرتر و شلوارهای روشن و سایه دار شما را پرتر نشان می دهد.

جنس شلوار جین راسته زنانه

جنس شلوار جین در دوام و ماندگاری آن بسیار مهم است. پارچه‌ های جین سنگین‌ تر، معمولا از کیفیت بیشتری برخوردار هستند. شلوار‌های جین با کیفیت، خوش فرم‌ تر بوده و دوام و عمر طولانی تری دارند.

سخن آخر

شلوار جین‌ راسته زنانه، جذابیت پا‌های شما را بیشتر نشان خواهند داد.اگر پا‌های شما بیش از اندازه لاغر یا بیش از حد چاق هستند، از خرید شلوار جین راسته زنانه خودداری کنید. زیرا این شلوارها باعث خواهد شد تا پا‌های شما لاغرتر یا چاق تر به نظر برسد.

همچنین اگر می خواهید منحنی بدن خود را به خوبی نشان دهید، توصیه می شود از شلوارهای جین راسته فاق بلند استفاده کنید. در هنگام انتخاب شلوار جین فاق بلند؛ توجه داشته باشید که دور کمر آن دقیقا مناسب اندام شما باشد. شلوارهای جین فاق بلند گشاد، فرم بدی خواهند داشت.

Rate this post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *