قرمز یک رنگ برجسته و کلاسیک است که می تواند هر ظاهری را درخشان کند. انتخاب رنگ قرمز یک انتخاب جسورانه و لی در عین حال جذاب و زیباست. رنگ قرمز رنگ اشتیاق و اغوا کننده و قابل توجه ترین، جالب ترین و عشوه گرترین رنگ است. رنگ قرمز رنگی کلاسیک، شیک و در عین حال کمی سخت و خطرناک است. نکته مهم استفاده صحیح از این رنگ است. در این مطلب چند نکته برای استایل با رنگ قرمز را با شما به اشتراک می گذاریم.

استایل با رنگ قرمز

مکن است با استفاده از رنگ قرمز بسیار دمدمی مزاج و خطرناک در لباس های خود دیده شوید. چرا پوشیدن رنگ قرمز ترسناک است. اول اینکه وقتی قرمز می پوشید مثل آهنربا همه نگاه ها را به سمت خود جذب می کنید. همچنین استفاده از لباس رنگ قرمز جوش یا هر عیب پوستی را برجسته می کند. برای انتخاب رنگ قرمز می توانید از تناژهای مختلف این رنگ استفاده کنید. لباس های قرمز خود را با رنگ های خنثی برای ظاهری رسمی و یا با رنگ های متضاد برای ظاهری شاد و مد روز ست کنید. با استفاده از اکسسوری های قرمز، رنگ بیشتری به لباس خود اضافه کنید.

مهم ترین قدم برای داشتن ظاهری عالی در استایل با رنگ قرمز، هماهنگی کامل با رنگ پوست، رنگ چشم و رنگ موی شماست. می توانید با استفاده از طیف های مختلف قرمز، ظاهری قوی و جذاب داشته باشید.

ست کردن لباس با رنگ قرمز

چند نکته برای پوشیدن لباس قرمز وجود دارد که با رعایت می توانید خوش تیپ بنظر برسید و در جمع بدرخشید.

  • اگر کمی بلوند هستید و چشمان آبی یا سبز دارید، باید تناژهای قرمز کم رنگ با ته رنگ آبی را انتخاب کنید، باید از هر رنگ نارنجی اجتناب کنید.
  •  اگر موهای مشکی یا قهوه ای تیره، چشمان تیره و پوست تیره دارید، باید رنگ های قرمز تیره با تن آبی را ترجیح دهید و از رنگ های نارنجی اجتناب کنید.
  •  کسانی که رنگ پوست طلایی دارند باید لباس قرمز نزدیک به تن نارنجی را ترجیح دهند، کسانی که این رنگ پوست دارند باید از قرمزهای پایه آبی دوری کنند.
  •  کسانی که موهای بلوند خاکستری و سفید دارند بهتر است بنفش-قرمز و چند رنگ قرمز آبی را ترجیح دهند. قرمزهایی که نارنجی به نظر می رسند برای شما مناسب نیستند.
  • اگر موهای قهوه ای تیره یا مشکی دارید و چشمانتان آبی یا سبز است، رنگ های قرمز روشن برای شما زیبا به نظر می رسد.
  • اگر موهای بلوند یا قهوه ای تیره دارید، قرمزهای ملایم و کم رنگ برای شما مناسب است.
ترند پارچه‌ های براق

قرمز رنگی است که همیشه نیاز به توجه و اعتماد به نفس دارد. اگر رنگ قرمز رنگ مورد علاقه  شماست می توانید از رنگ قرمز در کفش، کمربند، کلاه، دستکش، کیف یا روسری استفاده کنید، همچنین می توانید از قرمز در جواهرات و اکسسوری های خود استفاده کنید. رژلب قرمز برای لباس های با رنگ خنثی و لاک قرمز بهترین گزینه است.

در کنار قرمز و سفید، قرمز و مشکی یکی از کلاسیک ترین ترکیب های رنگی است که همیشه می تواند شما را عالی جلوه دهد، با استفاده از این سه رنگ می توانید شیک تر و منحصر به فرد باشید.

برای به دست آوردن نتیجه جالب می توانید با سایه های مختلف قرمز بازی کنید. مثلا می توانید از قرمز گوجه ای، صورتی روشن، بنفش تیره و قرمز مرجانی استفاده کنید.
می توانید با سایه های قرمز آبی، قرمز بژ یا سبز ترکیب های جسورانه ای بسازید.
می توانید با یک بلوز قرمز خالدار یا راه راه، یک دامن با چاپ گلدار قرمز عالی به نظر برسید.

قرمز که رنگ مناسبی برای شب است را می توان هنگام پیاده روی با دوستان نیز استفاده کرد. اگر برای استفاده در مکانهای رسمی یا محل کار می خواهید، می توانید از رنگ قرمز در لوازم جانبی خود مانند روسری یا کمربند استفاده کنید. باید رنگ های قرمز ملایم تری را در لباس های خود بکار ببرید و از قرمزهای روشن دوری کنید.

Rate this post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *