5 تا از شلوارهای زمستانی ترند شده امسال که باید بشناسید

با فرا رسیدن زمستان و سردتر شدن هوا؛ کمد لباس‌هایمان را مطابق آب و هوا تغییر می‌دهیم، و از لباس‌های ضخیم‌تر برای در امان ماندن از سرما استفاده می‌کنیم. این شروع یک دغدغه بزرگ برای افراد شیک‌پوش است؛ زیرا برای داشتن یک استایل شیک و جذاب باید بدانند چگونه آیتم‌های مورد نظر خود را با یک دیگر ترکیب کرده تا استایل جذاب‌تری داشته باشند. شلوار نیز از آیتم‌های ضروری برای داشتن یک استایل شیک است. به ویژه در زمستان که به دلیل سرما، ما باید شلوارهایی را به تن کنیم که مناسب این فصل باشند. اکنون ما در این مقاله قصد داریم تا شلوارهای زمستانی ترند شده امسال را بررسی کنیم، اگر برای شناختن این شلوارها کنجکاو هستید؛ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

جین، محبوب دل‌ها

جین یکی از مهم‌ترین تولیدات صنعت پوشاک آمریکا است، که در سال 1873 توسط ژاکوپ دیویس Jacob Davis و لوی استراوس Levi Strauss به بازار عرضه شد، و به عنوان مردمی‌ترین محصول صنعت مد و فشن شناخته می‌شود. اولین لباس‌های جین برای کارگران مورد استفاده قرار گرفت، که در دو مدل؛ رنگ‎های آبی و نیلی و شلوارهای کتان قهوه‌ای شسته شده در بازار وجود داشت. اما بعد از گذشت سال‌ها شلوارهای جین از آیتم‌های مورد علاقه جوانان و نوجوانان محسوب شد و هر ساله در مدل‌های مختلف طراحی و دوخته می‌شود. شلوارهای جین در لیست شلوارهای زمستانی ترند شده امسال قرار دارند، و شما می‌توانید به راحتی استایل‌های مختلفی را با آن ست کنید؛ در ادامه چند نمونه از نحوه ست کردن شلوار جین با انواع آیتم‌های زمستانی را بررسی می‌کنیم.

شلوار جین از ترندی‌های زمستان

جین و کت

شلوارهای جین به طور کلی برای استایل‌های رسمی مناسب نیستند؛ زیرا استایلتان را از حالت رسمی خارج می‌کنند. اما اگر می‌خواهید استایل نیمه رسمی داشته باشید؛ می‌توانید شلوار جین را با کت‌های ضخیم زمستانی ست کنید. برای کامل کردن این استایل می‌توانید از بوت پاشنه بلند نیز استفاده کنید.

جین و هودی، یک ترکیب عالی و خفن

اگر به دنبال یک استایل کژوال و راحت برای قرارهای دوستانه هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که شلوار جین خود را با هودی ست کنید. این کار باعث می‌شود تا استایل خودمانی و جوان‌پسندی داشته باشید.

جین و چرم، مناسب مهمانی‌ها

به مهمانی دعوت هستید و نمی‌دانید چگونه لباس‌های خود را ست کنید تا توجه همگان را به خود جلب کنید؟ شلوار جین را با کت یا پالتوی چرم ست کنید تا بدانید تا چه میزان در جذابیت شما تأثیر می‌گذارد! با پوشیدن شلوار جین در کنار کت یا پالتوی چرم ظاهری عالی مانند مدلینگ‌ها خواهید داشت. همچنین با کفش پاشنه بلند و تاپ، حالت زنانگی را در استایل خود حفظ می‌کنید.

بسته‌ بندی و نگه داری لباس‌ های زمستانی به چه صورت است؟

کفش‌هایی که می‌توان با جین ست کرد

برای خوش استایل شدن با انواع شلوارهای زمستانی جین باید کفش مناسبی انتخاب کرد. انواع بوت‌ها، کفش‌های پاشنه بلند و اسنیکرز معمولا کفش‌هایی هستند که با شلوارهای جین ترکیب جالب و جذابی را برایتان به ارمغان می‌آورند. البته باید در نظر داشته باشید کفشی که انتخاب می‌کنید باید مطابق شلواری که می‌پوشید باشد؛ وگرنه استایلتان خراب می‌شود.

استایل تام بوی می‌خواهید؟ شلوار چینو بهترین انتخاب است

Chino نوعی شلوار کتان است که جنس آن کمی به شلوارهای جین شباهت دارد؛ البته با این تفاوت که این مدل شلوار پرکاربردتر است. حضور این شلوارها در دنیای مد و فشن به دوران استیو مک کوئین باز می‌گردد. این شلوارها به عنوان شلوارهای زمستانی، امسال بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. اگر به استایل تام بوی علاقه دارید؛ ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این مدل شلوار را در کمد لباس‌های خود داشته باشید. ست کردن این شلوار با آیتم‌های مختلف کار دشواری نیست، بلکه به راحتی می‌توان آن را ست کرد؛ برای مثال می‌توانید آن را با هودی و دورس‌های لش ست کنید. این شلوارهای زمستانی طوری طراحی شده‌اند که بتوانید با آن یک استایل جذاب داشته باشید و همه جا خود را خوش‌تیپ و با اعتمادبه‌نفس نشان دهید.

شلوار چینو زنانه

اسکینی، شلوار مورد علاقه خانم‌ها

شلوارهای اسکینی شلوارهای جذبی هستند که همه قسمت‌های آن به بدن می‌چسبند، و در آن از الیاف مصنوعی کشی استفاده می‌شود و علاوه‌بر آن در ناحیه ران و باسن کاملا جذب بدن می‌شوند، در قسمت ساق و مچ پا نیز فیت هستند. شلوارهای اسکینی می‌توانند از جنس جین، کتان و یا پارچه باشند. این شلوارها به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند مناسب هر فصلی هستند؛ زیرا به راحتی می‌توان آن را با استایل‌های مختلف ست کرد. برای زمستان امسال نیز این شلوارها در لیست شلوارهای زمستانی ترند شده قرار دارند. البته در نظر داشته باشید اگر اندام خیلی لاغری دارید، بهتر است شلوار اسکینی نپوشید. همچنین برخی متخصصان معتقدند که پوشیدن شلوارهای اسکینی در طولانی مدت برای سلامتی مضر است. در ادامه نحوه ست کردن این شلوارها را با آیتم‌های مختلف را بررسی می‌کنیم.

تفاوت شال و روسری

شلوار اسکینی از پرکاربردترین شلوارهای زمستانی

شلوار اسکینی و ژاکت

ژاکت‌های بافتنی همیشه گزینه مناسبی برای ست کردن با شلوارهای زمستانی اسکینی هستند. برای کامل کردن چنین استایلی می‌توانید از نیم‌بوت استفاده کنید. اگر خیلی سرمایی هستید، می‌توانید روی ژاکت خود کت یا پالتو بپوشید تا از سرما در امان باشید.

اسکینی و کت چرم، یک ترکیب عالی

شلوار اسکینی در کنار کت چرم یک ترکیب عالی و زیبا ایجاد می‌کند، به‌خصوص اگر شلوار اسکینی شما از جنس جین باشد. برای تکمیل کردن چنین استایلی بهتر است از بوت پاشنه‌دار استفاده کنید.

اسکینی و پلیور

ترکیب این شلوارهای زمستانی با پلیور نه تنها شیک به نظر می‌رسد؛ بلکه شکل باریک آن‌ها به متعادل کردن ضخامت لباس بافتنی کمک می‌کند.

ملوانی، یک شلوار راحت و شیک

شلوار ملوانی؛ همان‌طور که از نامش پیداست، در ابتدا برای ملوانان طراحی و دوخته شده بود، اما به دلیل ظاهر شیک و جذابی که داشت نمی‌شد به راحتی از آن چشم پوشی کرد. این شلوارها بسیار راحت هستند؛ و با دکمه‌هایی شبیه پیراهن ملوانان و پاچه‌های گشاد و شیک شناخته می‌شوند همچنین از دیگر شلوارهای زمستانی محبوب بین بانوان محسوب می‌شود. این شلوارها به دلیل فاق بلندی که دارند باعث می‌شوند ظاهری کشیده و زیبا به پاهای شما بدهند. اگر قدتان کوتاه است این شلوارها را می‌توانید با کت‌های کوتاه ست کنید تا قد بلندتر دیده شوید.

استایل خاص با شلوار ملوانی

با چرم همیشه به‌روز و خاص باشید

شلوارهای زمستانی چرم ویژگی‌ها و مزایای انکار ناپذیری دارند که باعث محبوبیت این پوشاک در دنیای مد و فشن شده است. چرم از پوست دباغی شده حیوانات به دست می‌آید، پوست حیوانات مختلف در طی مراحلی و با استفاده از مواد شیمیایی دچار تغییرات می‌شوند و ویژگی‌های خاصی پیدا می‌کنند؛ و همین ویژگی‌هاست که مزیت‌های لباس‌های چرم را ایجاد می‌کند. در ادامه به ویژگی‌های این شلوار خاص می‌پردازیم.

طول عمر زیاد

اولین و مهم‌ترین ویژگی چرم دوام و استحکام آن است. این ویژگی شلوار چرم را به گزینه مناسبی برای استفاده طولانی مدت تبدیل می‌کند. البته در نظر داشته باشید که چرم با گذشت زمان و استفاده زیاد، مقدار مشخصی کش می‌آید. این مقدار با توجه به نوع چرم و مواد به کار رفته در آن هنگام فرآوری متفاوت است.

سرمایی هستید؟ شلوارهای زمستانی چرم مناسب شماست

از مزایا و ویژگی‌های کمتر شناخته شده شلوارهای چرمی عایق بودن آن‌ها در برابر گرما و رطوبت است. اگر در زمستان با سرد شدن هوا به دنبال گزینه‌ای هستید که هم شیک باشد و هم شما را گرم نگه دارد؛ بی شک شلوار چرم بهترین انتخاب است. زیرا مانند عایق حرارتی عمل کرده و باعث کاهش سرعت از دست دادن گرمای بدن می‌شود. مقاومت عالی شلوارهای زمستانی چرم در برابر گرما از ویژگی‌های مهم آن‌ها است؛ و این ویژگی، چرم را از بهترین گزینه‌های پوشاک در هوای سرد تبدیل کرده است.

انواع شلوار زنانه ترندی که استایل شما را خاص می کنند

تنوع رنگ

وقتی به رنگ‌هایی فکر می‌کنیم که یک شلوار چرم ممکن است با آن‌ها تولید شود، احتمالا بیشتر رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای به یادتان می‌آید. البته دور از واقعیت نیست که لباس‌های چرمی در این دو رنگ بیشتر مورد پسند قرار می‌گیرند. اما باید بدانید لباس‌های چرمی در رنگ‌های متنوع مانند سفید، قرمز، زرشکی و… در بازار وجود دارند و شما برای انتخاب رنگ محدود نخواهید بود.

با چرم همیشه خوش‌فرم باشید

شلوارهای زمستانی چرم بسیار خوش‌فرم هستند؛ به این معنی که به خوبی به بدن شما می‌نشینند و شما را خوش استایل نشان می‌دهند. به یاد داشته باشید که پوشیدن شلوارهای نامتناسب با فرم بدنتان پوشش شما را خراب می‌کنند. به عنوان مثال؛ اگر شلوار شما بسیار بزرگ باشد، پارچه اضافی ظاهری ناجور ایجاد می‌کند. اما شلوارهای چرمی از این مشکل رنج نمی‌برند، آن‌ها با خاصیت فرم‌گیری که دارند؛ به قالب بدنتان در می‌آیند طوری که انگار پاهای شما را بغل کرده‌اند.

لطافت و نرمی

نرمی و انعطاف‎پذیری بالا ویژگی ممتاز دیگر شلوارهای زمستانی چرم است. شاید وقتی برای اولین بار شلوار چرم را به پا کنید قدری برای شما عجیب باشد اما با مرور زمان و عادت کردن پوست متوجه نرمی و راحتی آن خواهید شد. اگر سایز شلوار چرم را درست انتخاب کرده باشید و شلوار درست به تن شما بنشیند، به خاطر نرمی و راحتی، شلوار جزئی از پوست و بدن شما می‌شود و شما دیگر حضور آن را حس نخواهید کرد.

چرم از پرطرف‌دارترین شلوارهای زمستانی

تا اینجا ما انواع شلوارهای زمستانی ترند شده امسال را شناختیم و از نحوه ست کردن آن‌ها گفتیم. حال نظر خود را درباره این شلوارها با ما به اشتراک بگذارید و بگویید انتخاب شما برای زمستان امسال کدام یک از این شلوارها است؟

Rate this post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *