در طی اتفاقات اخیر ار اویل مهرماه 1401 دسترسی به شبکه های اجتماعی مانند واتساپ و  اینستاگرام فیلتر شد و تاکنون ادامه داشته اما نیاز کاربران و کسب و کارهای مختلف برای استفاده از این شبکه ها همچنان پابرجاست. کاربران زیادی کسب و کارهای خود را در اینستاگرام راه اندازی کرده اند و در دوران فیلتر اینستاگرام با ضرر زیادی مواجه شده اند واتساپ هم یکی از شبکه های اجتماعی پر طرفدار در ایران است که کاربران زیادی دارد.

در حالی که استفاده از این شبکه ها جز جدایی ناپذیر از زندگی شده است پیشنهاد استفاده از شبکه های اجتماعی داخلی شده ولی استقبالی از سمت کاربران ایرانی صورت نگرفته است. عیسی زارع پور به تازگی حاشیه مراسم  شرکت ملی پست در پاسخ به این سوال مبنی بر علت قطعی اینترنت در روزهای اخیر گفت:« روز های چهارشنبه و پنج شنبه در مرکز تبادل ترافیک تهران مشکلی را طی یک الی دو ساعت داشتیم که با همت دوستان برطرف شد و الان هیچ مشکلی در مرکز تبادل ترافیک وجود ندارد.» وی در مورد رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ اظهار کرد:« من قبلاً اعلام کرده ام که کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، متولی فیلترینگ است. ما تلاشمان این است محدودیت ‌هایی که قابلیت برطرف شدن را دارند، برداریم و ان‌شالله طی دو روز آینده خبرهای خوشی در این زمینه خواهید شنید.»

الیته خبرهای دیگری برای رفع فیلتر کلاب هاوس و دسترسی دانشجویان و کسب و کارها به یوتیوب هم به گوش می رسد حال منتظریم آیا وعده داده شده عملی می شود و کاربران می توانند بدون نیاز به فیلترشکن از این شبکه ها استفاده کنند یا خیر.

Rate this post
آپدیت جدید واتساپ:فعال کردن پروکسی واتساپ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *