مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا امروز اعلام کرد که این شرکت در حال راه اندازی یک ویژگی جدید مکالمه محور در اینستاگرام به نام «کانال» است. این ویژگی به سازندگان اجازه می دهد تا به صورت عمومی و یک به چند پست ها را به اشتراک بگذارند تا مستقیماً با دنبال کنندگان خود در تعامل باشند. کانال ها از متن، تصاویر، نظرسنجی ها، واکنش ها و موارد دیگر پشتیبانی می کنند. زاکربرگ این ویژگی را با راه‌اندازی کانال خود اعلام کرد، جایی که به ‌روز رسانی ‌های متا را در آینده در آنجا به اشتراک خواهد گذاشت.

ویژگی جدید به سازندگان این امکان را می دهد تا با دنبال کنندگان خود در برنامه ارتباط برقرار کنند. در گذشته، سازندگان محتوا معمولا برای به اشتراک گذاشتن اخبار و به‌روز رسانی ‌ها با فالوور های خود از استوری استفاده می کردند، اما اکنون این گزینه را دارند که از راه مستقیم ‌تری را جهت برقراری ارتباط با طرفداران خود استفاده کنند. این ویژگی به سازندگان اجازه می دهد تا در مورد محتوا های خاص بازخورد دریافت کرده و آن ها را تبلیغ کنند.

قابلیت جدید اینستاگرام

سازندگان این کانال ها می توانند از آن برای اطلاع رسانی به دنبال کنندگان و نمایش دادن لحظات پشت صحنه استفاده کنند. اینستاگرام همچنین اعلام کرد که فقط سازندگان می توانند در این کانال ها پست بگذارند و فالوور های آن ها فقط می توانند به محتوا واکنش نشان دهند و در نظرسنجی ها شرکت کنند.

همه کاربران در این شبکه اجتماعی می ‌توانند این کانال ‌ها را پیدا و محتوای آن ها را مشاهده کنند، اما فقط دنبال‌ کنندگانی که به کانال پیوسته‌ اند، هنگامی که سازنده به ‌روز رسانی در آن انجام می دهد، اعلان دریافت می ‌کنند. دنبال‌ کنندگان می‌ توانند کانال ‌ها را در هر زمانی ترک یا بی ‌صدا کنند.

به گفته زاکربرگ، اگر چه متا این ویژگی را برای اولین بار در اینستاگرام راه اندازی کرده است، اما این شرکت قصد دارد تا در آینده ای نزدیک از آنها در فیسبوک و مسنجر نیز استفاده کند.

Rate this post
آموزش کار با افزونه Search & Filter

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *