قابلیت فعال کردن پروکسی واتساپ

قابلیت اتصال از طریق پروکسی آپدیت جدید واتساپ است که اخیرا مدیر واتساپ، آقای will cathcart از اضافه شدن آن خبر داد. او در پیامی با اشاره به عدم دسترسی میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان به خصوص ایران به این پیام رسان اشاره کرد. همین طور تاکید کرد که با استفاده از پروکسی پیام‌های شخصی از طریق رمزگذاری محافظت می‌شود. اکنون افراد مستقل، شرکت ها و فروشندگان میتوانند برای خود سرور های اختصاصی ایجاد کنند طبق گقته واتساپ پروکسی ازطریق تنظیمات برای همه کاربران فعال است و میتوانند از این قابلیت جذاب استفاده کنند باید ضمن استفاده از جدیدترین نسخه، به مسیر Settings/Storage and Data/Proxy رفته و Use Proxy را فعال کنند.

آپدیت جدید واتساپ

در آپدیت جدید واتساپ می توانید با خودتان چت کنید

واتساپ که زیر مجموعه شرکت متا می باشد،‌ یکی از معروف ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر در دنیا است. این برنامه بیش از یک میلیارد بار در فروشگاه های آنلاین برنامه های کاربردی، دانلود شده است. در خبری که به تازگی از سوی این شرکت منتشر شده، ذکر شده است که در آپدیت جدید واتساپ می توانید با خودتان چت کنید.

واتساپ اکنون به شما این امکان را می دهد تا آزادانه برای خود پیام ارسال کنید، ویژگی جدید Message Yourself طی دو ماه گذشته به تدریج در اختیار کاربران واتساپ قرار گرفته است. همچنین در یادداشت ‌های انتشار برای آخرین به‌ روز رسانی‌ های این برنامه نیز ظاهر شده است. این آخرین اختراع هوش مصنوعی متا نیست، بلکه یک دفترچه یادداشت دیجیتالی است که به شما امکان می‌دهد به سرعت یادداشت ‌ها، یادآوری ‌ها، پیوند ها و عکس‌ ها را برای خود در چندین دستگاه‌ ارسال کنید. در واقع ویژگی ای که به واتساپ در حال اضافه شدن است، قابلیتی است که خیلی وقت است در برنامه های دیگر همچون تلگرام، تحت عنوان Saved Messages وجود داشت.

ساخت شماره مجازی برای ChatGPT

شما با استفاده از این ویژگی می توانید به طور کامل با خودتان چت کنید. در واقع قابلیتی که در واتساپ به وجود آمده به شما این امکان را می دهد تا محتوایی که درون این بخش از برنامه ارسال می کنید را در زمان مشخصی برای خودتان ارسال کند. اما به نظر می رسد این ویژگی از اهمیت ویژه ای برخوردار نمی باشد، زیرا شما می توانید به راحتی و با کمی جست و جو در میان پیام های خود، یادداشت و یا محتوایی که به دنبال آن هستید را پیدا کنید.

در واتساپ به خودتان پیام ارسال کنید

آخرین ویژگی های ذکر شده در آپدیت مربوط به نسخه iOS واتساپ،‌ به شما این امکان را می دهد تا تصاویر،‌ ویدیو ها و یا اسناد را از برنامه هایی همچون Safari، Photos و Files، بکشید و آنها را در واتساپ رها کنید در واقع (Drag and Drop) را در این برنامه انجام دهید. شما همچنین می توانید در نسخه جدید واتساپ، گزینه delete for me را “برای چند ثانیه” لغو (Undo) کنید.

Rate this post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *