ChatGPT با توانایی های چشمگیر خود به سرعت تبدیل به یک ابزار محبوب برای انجام کارهای مختلف شده است. برای مثال، می‌توانید از آن سؤالات دایره‌المعارفی مانند «قوانین حرکت نیوتن را توضیح دهید» بپرسید. صحبت های زیادی در مورد جایگزینی هوش مصنوعی با نیروی انسانی و فرصت های رشد کسب و کار به میان آمده است. اگر می خواهید از ترند این روزها بی اطلاع نمانید و از هرتهدید یک فرصت بسازید، احتمالا باید سری به این ابزار بزنید.

در این مطلب به مهمترین چالش ما کاربران ایرانی، یعنی دریافت شماره مجازی برای ChatGPT پاسخ می دهیم.

شماره مجازی برای ChatGPT

بر اساس تست های انجام شده هیچ کدام از شماره مجازی های رایگان برای ثبت نام در این ابزار کاربرد ندارند، به همین دلیل باید از خرید شماره مجازی استفاده کنید که ما در ادامه سعی می کنیم بهترین سایت هایی که این خدمات را ارائه می دهند معرفی کنیم.

شما می توانید با مراجعه به این سایت ها و مقایسه قیمت بهترین را برای خود انتخاب و خرید نمایید.

  • number4: نامبر فور یکی از بهترین سایت های موجود برای خرید شماره مجازی است که برای ثبت نام در ChatGPT میتوانید  از شماره مجازی هایی که این سایت ارائه میدهد استفاده کنید داشتن نماد اعتماد یکی دیگر از ویژگی های این سایت است در تصویر زیر میتوانید خدماتی که این مجموعه ارائه میدهد را ببینید.
  • ariapay: آریاپی یکی از مجموعه های پرطرفدار برای خرید شماره مجازی است که اگر قصد ثبت نام در  ChatGPT را دارید میتوانید با خرید شماره از مجموعه ثبت نام خود را تکمیل کنید در تصویر زیر به برخی از خدماتی که این مجموعه ارائه می دهد پرداخته شده که بر اساس قیمت میتوانید یک شماره مجازی برای خود خریداری نمایید.

  • numberland: برای خرید شماره مجازی نیز میتوانید از نامبرلند استفاده کنید، نامبرلند با خدماتی که ارائه میدهد مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است، داشتن نماد اعتماد الکترونیک، نماد ساماندهی و پرداخت امن آنلاین بهترین ویژگی های نامبرلند است در تصویر زیر به برخی از خدماتی که این مجموعه ارائه میدهد آورده شده است.
چک کردن آخرین بازدید تلگرام【 Last seen recently】

  •  virtual-number : سایت virtual-number یکی از حرفه ای ترین پلن های موجود در بازار برای خرید شماره مجازی است که میتوانید برای خرید این سایت را مد نظرتان داشته باشید، ربات خرید شماره مجازی یکی از بهترین ویژگی های این مجموعه است که با مراجعه به این سایت میتوانید از این ربات مجازی بهره مند شوید در زیر تصویری از خدمات این مجموعه قرار گرفته است.

  • liamcard: سایت liamcard یکی دیگر از سایت های ارائه دهنده شماره مجازی است که میتوانید بر اساس قیمت و کشور مورد نظر بهترین شماره مجازی را برای ثبت نام در ChatGpt خریداری نمایید در تصویر زیر به برخی از خدماتی که این مجموعه با آن برخوردار است پرداخته شده است.

  • globalnumber: در این سایت میتوانید شماره مجازی را بر اساس کشور، برنامه و شماره بین المللی آمریکا انتخاب و خرید نمایید اگر قصد دارید برای ثبت نام در ChatGPT شماره مجازی خرید کنید باید از بخش نرم افزار یا سایت شماره مجازی مورد نظرتان را خریداری کنید.

وقتی وارد این سایت ها شدید می توانید شماره عادی، شماره اجاره ای، شماره دائمی را با توجه به توضیحات داده شده برای شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و واتساپ و اینستاگرام و چت جی پی تی برای کشور های مختلف خریداری کنید. ساخت شماره مجازی امریکا به صورت دائمی هم در حال حاضر از طرف سایت هایی همچنون سایت نامبر لند ارائه می شود.

با مقایسه این سایت ها میتوانید بهترین شماره مجازی را برای ثبت نام  خریداری نمایید.

Rate this post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *