به گزارش Sammobile، حسگر تصویر ایزوسل HM3 سامسونگ در اواسط دی‌ماه ۱۳۹۹ هم‌زمان با معرفی سری گلکسی اس ۲۱ در آنپکد ۲۰۲۱ رونمایی شد. تاکنون فقط گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ به جدیدترین حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی شرکت کره‌ای، یعنی ایزوسل اچ ام ۳ مجهز شده و این حسگر در گوشی هوشمند سایر برند‌ها مشاهده نشده است.

با این تفاسیر، امروز غول کره‌ای برای ارائه‌ی توضیحات دقیق‌تر درباره‌ی کیفیت و مشخصات حسگر به‌صورت رسمی، ویدئویی از ISOCELL HM3 منتشر کرده است.

در این ویدئو به‌طور خلاصه نحوه‌ی کار با تکنولوژی ISOCELL 2.0 برای تفکیک پیکسل‌ها و افزایش کیفیت رنگ توضیح داده شده است. تکنولوژی مذکور با ایجاد یک مانع فیزیکی میان پیکسل‌ها از وقوع پدیده‌هایی مانند تداخل رنگ جلوگیری می‌کند.

در ادامه سامسونگ به تکنولوژی نوناپیکسل (Nonapixel) می‌پردازد که درباره‌ی حسگر ایزوسل اچ‌ام 3 با ترکیب ۹ پیکسل در ۱ پیکسل، قابلیت جذب نور بیشتر و بهبود عملکرد در نور کم را فراهم می‌کند.

اسمارت ایزو پرو (Smart-ISO Pro) تکنولوژی دیگری است که به عملکرد حسگر ایزوسل HM3 کمک می‌کند و مدتی پیش به‌طور مفصل درباره‌ی آن شرح داده شده بود؛ اما به‌طور خلاصه، برای تصاویر HDR و ارائه‌ی عملکرد بالا در تنظیمات نور مصنوعی و طبیعی طراحی شده است. تکنولوژی اسمارت ایزو با ترکیب تصویری با ایزو کم و زیاد برای تولید یک تصویر با عمق رنگ ۱۲ بیتی به دست می‌آید.

شاید یکی از دلایلی که سامسونگ انتشار ویدئوی معرفی رسمی این حسگر را به تأخیر انداخته است، آماده‌سازی حسگر ایزوسل HM3 برای پرچم‌دار آینده‌ی گلکسی باشد و دلیل دیگر، احتمال دارد این حسگر به‌زودی توسط سایر تولیدکنندگان خریداری شود. در هر صورت با گذشت زمان مشخص خواهد شد.

Rate this post
تبدیل سیگار الکترونیکی به دستگاهی برای جذاب‌‌ترکردن سوژه عکاسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *