دکوراسیون داخلی اتاق نوجوان

دکوراسیون داخلی اتاق نوجوان

هر زمان که نوجوان شما تصمیم گرفت زمان تغییر اتاق خواب فرا رسیده است، شما می خواهید از این تجربه برای آموزش مهارت های دکوراسیون و بودجه بندی او استفاده کنید. زمان آن فرا خواهد رسید، زیرا همه کودکان در نهایت علاقه مند می شوند به جای فضای کودک کوچکی که در آن بزرگ شده اند، فضایی برای بزرگسالان داشته باشند. اجازه دادن به نوجوان خود برای کمک به کل این روش به او فرصتی می دهد که هم خود را ابراز کند. و همچنین برای یادگیری مسئولیت. طراحی اتاق نوجوان

وقتی برای اولین بار با نوجوان خود به بحث در مورد اتاق می نشینید، متوجه می شوید که او بیشتر از همه چیز می خواهد. به عنوان مثال، او می خواهد فضای بیشتری برای نشستن و خواب در دسترس دوستان قرار دهد. هر چند وحشت نکنید. ارائه آنچه او می خواهد برای او گران نیست. با استفاده از کمی نبوغ می‌توانید به او کمک کنید تا یک اتاق خواب نوجوان فوق‌العاده ایجاد کند.

1. اولین کاری که شما و نوجوانتان باید انجام دهید این است که ایده هایی داشته باشید. ممکن است بخواهید از او بخواهید که تعدادی از دوستانش را به این جلسه دعوت کند. به آنچه آنها برای گفتن دارند گوش دهید و به طور خودکار به ایده های آنها “نه” نگویید. این زمان بسیار خوبی برای شماست تا افکار، ایده‌ها، خواسته‌ها و حتی نگرانی‌های خود را به اشتراک بگذارید و در عین حال ایده‌هایی عالی برای اتاق جدید او ارائه کنید که هر دو دوستش خواهید داشت.

2. چیزهایی را تعیین کنید که نوجوان شما دوست دارد در اتاق جدیدش داشته باشد. سپس سعی کنید مناطق مختلف اتاق را برای عملکردهای مختلف تنظیم کنید. شاید او یک روشویی می‌خواهد که بتواند موهایش را آرایش کند و آرایش کند. در مورد یک منطقه مطالعه، یک منطقه ورزشی، یا مکانی برای معاشرت با دوستان چطور؟ اتاق را تا جایی که می توانید دنج کنید و با فضای موجود تا حد امکان چند منظوره کنید.

نکاتی برای روشنایی خانه شما

3. ایده های نوجوان شما برای اتاق جدیدش بدون شک شامل مجموعه ای کاملاً جدید از مبلمان اتاق خواب است. شما باید وضعیت پول را با او توضیح دهید و به او کمک کنید تا بفهمد که مسئولیت پرداخت برای بسیاری از چیزهایی که می خواهد به عهده او خواهد بود. درباره راه‌های جایگزین و کم‌هزینه‌تر برای به‌روزرسانی اتاقش صحبت کنید و مطمئن شوید که او در هر کاری که انجام می‌شود مشارکت دارد.

دکوراسیون داخلی اتاق نوجوان
طراحی اتاق نوجوان

4. ممکن است راه هایی را پیشنهاد کنید که او بتواند اتاقش را در حالی که هنوز از همان مبلمان استفاده می کند، دوباره دکور کند. در اینجا چند ایده وجود دارد که ممکن است بخواهید به او بدهید:
* پیشنهاد کنید مبلمان او را با رنگ روشن و با استفاده از تکنیک های خلاقانه نقاشی مانند نقاشی اسفنجی یا استفاده از شابلون رنگ آمیزی کنید.
* قطعات انباری قدیمی را که زمانی برای اسباب‌بازی‌ها و کتاب‌های او استفاده می‌کردند، بردارید و آن‌ها را به شکلی بالغ‌تر روی هم قرار دهید. سپس کل قطعه جدید را یک رنگ کنید و سخت افزار تزئینی یا نورپردازی برجسته را اضافه کنید.
* شما می توانید تخت او را فقط با خرید یک تخت خواب بزرگتر به روز کنید.
* با نگاه کردن به وسایلی که دیگر در بقیه خانه استفاده نمی کنید، مبلمان جدیدی پیدا کنید تا به دکوراسیون نوجوان اضافه کنید، یا زیر شیروانی مادربزرگ را زیر و رو کنید.
* مبلمان را دوباره مرتب کنید. گاهی اوقات این تمام چیزی است که لازم است اتاق ظاهری نوجوانانه تر به همراه کمی رنگ، لوازم جانبی جدید یا نورپردازی بدبو داشته باشد.
* به فروشگاه‌های گاراژ، مغازه‌های دست دوم و بازارهای دست دوم بروید و به دنبال یافته‌های واقعی باشید که ظاهر جالبی داشته باشند، اما هزینه بسیار کمی دارند.

5. بر سازماندهی و ذخیره سازی در اتاق نوجوان خود تأکید کنید. هنگام تصمیم گیری در مورد چیزهایی که باید در اتاق قرار دهید عبارتند از قفسه ها، یک تخت با انباری در زیر، راه هایی برای به حداکثر رساندن فضای کمد او، و سطل های ذخیره سازی چرخشی که می توانند زیر تخت او قرار گیرند. قبل از شروع به تزئین همه چیز را مرتب کنید.

ایده های دکوراسیون ورودی که تاثیر فوری می گذارد

6. بیشتر نوجوانان ایده های عجیبی (برای شما) برای رنگ آمیزی اتاق خود خواهند داشت. آیا آنچه او می خواهد چیزی است که بتوانید در خانه خود تحمل کنید؟ به هر حال، رنگ ها می توانند بر خلق و خوی تأثیر بگذارند و نوجوانان در حال حاضر تعداد زیادی از آن ها را دارند. اگر ممکن است با ترجیحات او بروید، زیرا همیشه می توانید بعداً روی آنها نقاشی کنید. همچنین ممکن است پیشنهاد کنید فقط از رنگ او در یک دیوار استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی اتاق نوجوان
طراحی اتاق نوجوان

7. بهترین لوازم ممکن برای اتاق نوجوان شما چیزهایی هستند که خودش ساخته است. شامل مواردی مانند کلاژ، تابلوی اعلانات و مواردی که با دست نقاشی شده اند. او دوست دارد این موارد را به عنوان مدرک برای نشان دادن استعدادها و توانایی های خود داشته باشد. همچنین مواردی مانند جام‌هایی که کسب کرده، مدال‌های ورزشی یا هر چیز دیگری که دستاوردهای او را نشان می‌دهد را به‌طور برجسته نشان دهید.

8. برای نوجوانی که پوستر را دوست دارد، باید تابلوهای اعلانات، نوارهای چوب پنبه ای یا چیزهای دیگری تهیه کنید که بتواند پوسترهای خود را بدون چسباندن نوار روی دیوارهای تازه رنگ شده آویزان کند. پیشنهاد دیگر ممکن است آویزان کردن یک بند رخت یا طناب دیگر در انتهای اتاق و دادن گیره لباس به او باشد تا پوسترهایش را با آن آویزان کند.

وقتی همه چیز گفته شود و انجام شود، متوجه می شوید که همه برنامه ها و مذاکرات شما به خوبی نتیجه داده است. و همیشه به یاد داشته باشید وقتی ذهنتان به شما می‌گوید ایده‌های او را سانسور کنید، ایده‌های او بخش مهمی از فردی است که در حال تبدیل شدن است. او به فرصت‌هایی برای بیان سلیقه‌های خود نیاز دارد، همانطور که به یک اتاق بزرگ برای انجام رویاهای خود نیاز دارد.

دکوراسیون داخلی اتاق نوجوان
طراحی اتاق نوجوان

دکوراسیون داخلی اتاق نوجوان
طراحی اتاق نوجوان

دکوراسیون داخلی اتاق نوجوان
طراحی اتاق نوجوان

دکوراسیون داخلی اتاق نوجوان
طراحی اتاق نوجوان

دکوراسیون داخلی اتاق نوجوان
طراحی اتاق نوجوان

Rate this post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *